Zagreb, utorak 24.9.2024. – Predsjednik uprave ENNA Grupe Boštjan Napast predstavio je danas u Zagrebu plan razvoja ENNA grupe za razdoblje 2030/35 i njezin novi vizualni identitet.
Grupa trenutačno razvija tri divizije – Energiju, Logistiku i Hranu i nastavlja se razvijati s osobitim naglaskom na Energiju i Logistiku u kojima su planirane najveće investicije.
Tvrtka ENNA Opskrba promijenila je ime i širenje u Hrvatskoj i inozemstvu nastavlja pod imenom ENNA Next. Ideja tvrtke je tržištu ponuditi koncept One stop shop-a tj sve energetske usluge na jednom mjestu – opskrbu električnom energijom s posebnim fokusom na zelenu energiju, opskrbu plinom, otkup električne energije iz obnovljivih izvora, baterije i virtualne elektrane. Na području opskrbe električnom energijom tvrtka planira širenje u Sloveniju i Italiju. Električnu energiju iz obnovljivih izvora ENNA Next otkupljuje u Hrvatskoj i Njemačkoj, a planira širenje i na ostala tržišta Europske Unije. U opskrbi plinom tvrtka izlazi i na slovensko tržište.
Divizija energija planira ulaganje u geotermu u iznosu od 240 milijuna eura. Planirano ulaganje u solarne parkove iznosi 330 milijuna eura, odnosno 25-50 MW godišnje. Trenutačno je instalirano 10MW dok je u razvoju još 75 MW solara. Planirano je i ulaganje u baterije u iznosu od 40 milijuna eura. Što se tiče ESCO projekata instalirane u 22 elektrane snage preko 5 MW, a planira se ulaganje od još 25 milijuna eura.
ENNA Fruit posluje u Hrvatskoj, Srbiji, BiH i Sloveniji, a 2024. namjerava izići i na crnogorsko tržište. Tvrtka je orijentirana na poticanje lokalne proizvodnje i povećanje otkupnih količina od lokalnih dobavljača, od kojih dolazi 45% prodane hrane. Regija je pokrivena sa 7 skladišno-otkupnih centara, a više od 45% potrošene energije u postrojenjima i skladišnim prostorima dolazi iz vlastitih solarnih elektrana.
ENNA Transport i ENNA Logic posluju u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, a planirano je širenje na Mađarsku i BiH u kojima trenutno posluju putem podizvođača. U Hrvatskoj prometuju na koridorima RH 1 (X koridor), RH 2 (Vb koridor), RH 3 (Vc koridor). Udio ENNA Transporta na hrvatskom tržištu trenutačno iznosi 24%. Do lipnja 2024. tvrtka je prevezla više od 33 000 vlakova.
Do 2035. godine planirano je ulaganje u intermodalne terminale u iznosu od 22 milijuna eura.
Nastavlja se i razvoj kontejnerskog terminala Rijeka Gateway, a očekivana ukupna investicija je oko 500 milijuna eura. Strateški interes Enne je i daljnji razvoj Luke Ploče u kojoj drži 43,49% redovnih dionica.
NOVI VIZUALNI IDENTITET
Od ovoga tjedna ENNA grupa ima i novi vizualni identitet. On odražava činjenicu da se ENNA grupa mijenja, raste i širi na nova tržišta.
Namjera je grupacije stvoriti brand koji je suvremen, uvjerljiv i privlačan i koji odražava vrijednosti ENNA grupe. Osnovni je cilj izgradnja snažnijeg identiteta i diferenciranje od konkurencije.
ENNA grupa je robustan poslovni sustav koji se zna i može nositi s izazovima, a istodobno je dovoljno fleksibilan za laku prilagodbu svim budućim promjenama.
U procesu rebrandinga, promijenjeni su logotipovi/zaštitni znakovi svih tvrtki u grupi, ali i njihov cjelokupni vizualni identitet.
Brand ENNA dobio je novo lice zahvaljujući svježem i suvremenom oblikovnom sustavu, živopisnoj paleti boja, čistom tipografskom stilu i razigranom grafičkom jeziku.
U diviziji ENERGIJA tvrtke su simbolički oblikovane kružno, što odražava neprestani tok energije. Tvrtka ENNA Opskrba, jučer u ponedjeljak 23.9.2024. promijenila je ime i postala ENNA Next, odražavajući usmjerenost ka budućnosti. U diviziji HRANA, novi vizualni identitet naglašava plod kao završni simbol, dok u diviziji LOGISTIKA linije simboliziraju organiziranost i usmjerenost.
U ENNA grupi njeguje se izvrsnost, cijeni znanje, uvažavaju različitosti i poštuju zaposlenici i poslovni partneri. Rast ne znači samo da grupa postaje veća, rast podrazumijeva i da postaje bolja u smislu održivosti i zaštite okoliša.
U skladu s tim ENNA grupa predstavila je i novi slogan u engleskoj i hrvatskoj inačici koji glasi:
Way to grow. odnosno Za sutra koje vrijedi.
Slogan divizije Energija glasi: Turning energy into value ili Energija koja donosi vrijednost
Slogan divizije Logistika glasi: Bringing value, everywhere ili Donosi vrijednost, svuda
Slogan divizije Hrana glasi: Where opportunities grow ili Gdje prilike rastu
U srijedu 25. 9. 2024. započinje i komunikacijska kampanja ENNA grupe povodom rebrandinga pod nazivom Vrijedi! Njome žele široj javnosti predstaviti kako ENNA grupa može u isto vrijeme biti i poslovno uspješna i odgovorna prema zajednici i okolišu. Naziv kampanje, koja uključuje i billboarde, nadovezuje se na novo pozicioniranje i slogan – Za sutra koje vrijedi.
Posljednje dvije STS dizalice pristigle na Rijeka Gateway terminal
Završena obnova pruge - vlakovi ENNA Transporta iz Luke Ploče ponovno voze kroz BiH
Anton Barbir novi član uprave ENNA grupe
Odabrani dobitnici nagradnog natječaja ENNA Nexta „Život sa zvijezdom“
Gregor Glušič na konferenciji “Kvarner 2030. – transformacija i investicije”